Този сайт използва бисквитки, за да подобри Вашето сърфиране. Ние ще приемем, че сте съгласни с това, но можете и да се откажете, ако желаете.

Създаване на профил

Личните ви данни


Вашият адрес


Вашата парола


Бюлетин

Прочел съм и съм съгласен с Общи условия  
Чести задавени въпроси
С коя фирма доставяте?

Спиди

Мога ли да върна закупените стоки, ако не отговарят на очакванията ми и в какъв срок?

 Да, възможно е. В рамките на 2 дни от получаването на стоката, клиентът има право да се върне или да замени, тъй като са изпълнени следните условия:

 

  1. Поддържайте добра презентация (продуктът не се използва, счупен, надраскан).
  2. Няма повреди, причинени от злоупотреба.
  3. Запазете оригиналната опаковка, консумативите и аксесоарите.
  4. Разходите за доставка за връщаните стоки се начисляват на клиента. В замяна на транспортните разходи, разходите за транспорт се поемат от клиента в двете посоки и според тарифата на куриерската компания Speedy